Cmsozzn

Káva se dá osladit i jinak než běžným cukrem!

Mnoho kávových znalců by vám řeklo, že jedinečná chuť kávy nejlépe vynikne bez dalších příměsí. Právě přidáním cukru nebo mléka přichází káva o svou specifickou chuť. Ovšem čas od času si výtečné latté nebo cappuccino dopřeje každý, a tak není od věci představit několik sladkých alternativ rafinovaného cukru, který není pro naše tělo zrovna tou nejzdravější pochutinou. Najdete mnoho přírodních alternativ, které dokáží cukr spolehlivě nahradit a na ty se dnes podíváme zblízka. Ještě před tím, ale jedno doporučení, opravdu dobrá káva nepotřebuje žádné příměsi, aby vám zachutnala. Myslete na to a zkuste čas o času sáhnout po kvalitní brazilské kávě.Chutná káva
 

  • Včelí med

Asi první alternativa, která vás napadne téměř okamžitě je med. I když…káva s medem? Není to přeci jenom trochu zvláštní kombinace? Budete se divit, ale nikoliv. Ve světě je běžné dochucovat si třeba cappuccino skořicí a kapkou medu. Pokud jste milovníkem neotřelých chutí, rozhodně musíte takto připravené cappuccino ochutnat. Ten pravý a neředěný med je totiž daleko zdravější než běžný cukr.
 

  • Sladká melasa

Melasa je hodně hustý tmavý sirup, který vzniká při výrobě třtinového cukru. Obsahuje mnoho blahodárných látek pro naše tělo a je tak zdravější variantou bílého cukru. Jedinou nevýhodou je jeho specifická chuť, která nemusí vyhovovat každému, ale vyzkoušet se má přeci všechno!Včelí med
 

  • Stévie

Tekutá stévie nakliceno.cz je dalším zástupcem bílého cukru. Je několikanásobně sladší, takže jí stačí použít opravdu malé množství. I zde se setkáte ze specifickou chutí, na kterou je potřeba si nejprve navyknout, ale rozhodně stojí za zkoušku. Stévii můžete pěstovat i doma v květináči a osladit život si s ní mohou i lidé trpící diabetem.
 

  • Kokosový cukr

Kokosový cukr je zdravější variantou toho bílého rafinovaného. Má nižší glykemický index a obsahuje vysoké množství antioxidantů.

Scroll To Top